Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2017 21:42 - Втори живот
Автор: rumidimitrova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.10.2017 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да,така е , живея втория си живот!Или може би е правилно да кажа,че за първи път се чуствам жива!Моята история започна още от детството ми.Винаги съм била дебеличка и винаги съм била подложена на подигравки от съучениците ми,по-късно от колегите.Бях без самочуствие,нямах желание да излизам с приятели.Имах усещането ,че всеки ме гледа с подигравка.Мислех си,че никога няма да се омъжа,защото кой би харесал дебела жена?Е ,омъжих се за първия който ми предложи,но за една година всичко приключи.                              После,напуснах родния си град и започнах работа в друг.Заживях с мисълта,че трябва да се променя и четях за всички диети в интернет.Включих се в една такава група и диетувах с останалите.Свалих 22 кг ,вече се харесвах.Но това не трая дълго.Вследствие лишения и глад си докарах куп здравословни проблеми и качих килограми по-вече от колкото бях.110 кг -как ви звучи?Ужас!И сега какво?На работа и в къщи.Така ми минаваха дните.                                                              Един ден,когато краката вече ме боляха и едва си изкарвах смяната в завода и се бях тотално отчаяла, прочетох обява във Фейсбук.Някой записваше час за измерване на 10 показателя в тялото.Нямах представа какво е това,но се записах.                      Прие ме една госпожа,измери ме на нещо като кантар,което тя наричаше Танита.Започна да ми обяснява колко много мазнини имам,как нямам вода в организма и т.н.Втрещих се обаче,когато разбрах,че организма ми работи на 63 г.,а аз бях на 47.Госпожата ми предложи да ми направи храненителен режим и аз приех веднага.Даде ми някакви продукти,платих доста и ситръгнах.И не че повярвах,но бях отчаяна и реших,че това е последното нещо,което ще пробвам.                                       Така се запознах с прекрасните продукти на Хербалайф и не съжалявам нито за миг за похарчените пари.Защото аз инвестирах в здравето си.Това е най-добрата инвестиция,която направих.Не само че свалих 31 кг без гладуване но и не пия хапчета за високо кръвно.Не ме болят краката,излизам с приятели.                                                                                                      Една година по-късно,аз вече имам клуб в който аз и колегите ми помагаме на много хора да се преборят с наднорменото тегло,да се хранят здравословно.Имам много доволни клиенти и се чуствам щастлива и удовлетворена.                                            Благодарна съм на госпожата,която ме запозна с продуктите,благодарна съм на компания Хербалайф.Аз живея втори живот!image


Тагове:   тегло,   продукти,   хербалайф,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumidimitrova
Категория: Други
Прочетен: 11660
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930