Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.07.2009 14:54 - татуировките
Автор: danailpetrov Категория: Поезия   
Прочетен: 1144 Коментари: 2 Гласове:
3



непрекъснато го тормозеха с възгласи-
ще ми нарисуваш ли мадоната
ще ми нерисуваш ли тигър или кръст или орел или христос или русалка-
на рамото или пък на врата или пък на гъбра и на гърдите
най често искаха лъвче
после изчезваха някъде и се връщаха татуирани

идин ден николчев остана в лечебницата щото му се възпалила кожата досев- го запита батарейният насаме в канцеларията на ротата -ти ли си го татуирал
-не
- твърдят че ти ги татуираш
-само им рисувам някакви неща по кожите с химикал не съм ги татуирал
-хм каза ротният и отиде да подритне цинковата кофа ползувана вместо кошче- за да подскочи мишката във нея нависоко и пак да кацне вътре
- досев на николчев му се възпалила кожата от неправилна татуировка каза че си му я нарисувал ти

нещата останах така след две вечери 10-на набори ми предложиха да ме запознаят с свинарчето
- свинарче ли. не знаех тук в туй поделение че имаме свинарник
- много неща не знаеш- каза строго драганов така че идвай с нас

подминахме високите треви зад артелната кенефите и гаражчето за танкове което мязаше на стар краварник

видяхме ограда от пръчки и започно да мирише лошо. много лошо . до припадък и задъхване но аз си траех
влязохме и през някаква пътека постлана с изгнили влажни парцали стигнахме бараката
- свинете са още по- натам- отсече драганов но свинарчето живее тук надникнахме някакво дребно и мърляво като... бе като че оваляно в пепел и жълтъци вика влизайте
-ей тук си правиме татуировките- вика хрисанов- мислех че го знаеш
как ли не във досиетата не пишеше...

свинарчето реши да ни почерпи с чай
бе схлупено и глухо смърдеше нъл ви казвам си имаше транзистор в момента от транзистора пееше бисер киров нещо за няква непозната...ей тоя го познавам- се хваля аз- кого бе- бисер киров беше клиент на една позната шивачка ожени се за дъщеря и
- рисувай ги без щрихи бе- нацупи се свинарчето - със щрихи се обърквам нарисувай им само контурите
тепърва щеше да изкарва за цигарите от боцкане- след всичко случило се
- виж кво му споменах аз съм против татуировките
- да ама ще ми рисуваш лъвче веднага- смутено процеди николчев айде бе досев вече ще ни търка с спирт то възпалителен процес до два дни след избоцкването е нормален



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. wildrose - харесах :) Ще ми нарисуваш ли и на ...
29.07.2009 14:59
харесах :)
Ще ми нарисуваш ли и на мен едно лъвче :)
цитирай
2. danailpetrov - mi da
31.07.2009 12:55
mi da
kakwo mu e
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1561203
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444