Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.10.2009 12:27 - постарт
Автор: danailpetrov Категория: Поезия   
Прочетен: 311 Коментари: 0 Гласове:
1



постарт това е ден преди четенето той- беше просто подранил- продължи пеш по сивеон и стигна- пак отдястно- до магазин със пеещи витрини!
вътре продаваха ионики китари тарамбуки и при това на цени сносни- 20 дена в киното и ще си ги купиш!

утре вечер ц захвърли бирена бутилка- праздна- върху публиката публиката се извесе
вън на тротоара пред галерията и започна да наднича през витрините какви ще е натам

така че следващите четци се принудиха да слязат долу- пред екраните със тях самите- досев значи гумена бутилка каза той

и взеха да ми грумват подзаглавия като правата и  белът правата лупата гробът и т н

веско вчера се направи на разсеян и не ме видя
макар че ми е съавтор в руската

васил бездомникът- съавтор в интро и норвегия потърси столица на бирата със обещание че щом изнамери банкнотата от 100 със своя лик ще ми я донесе

а слънцето е кифла
пареща ти лимонада тая пи ли
пили пили

и минотаври слизат от тролеите
та да се сврат във свойте кочини
и караулки пеш
тролеите
все тъй минават още по тъмно покрай скрапа в металург
зад мрежеста ограда
премазана мечта на следовател
помощник следовател воайор

една пък онзи ден в чорапогащи зебра бога ми-
купих си есенната риза заради нея

филип и свирна
здравко ме прати за цигари стига ми
да видя как тя коленца опира

врабчета не се сбирайте 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1560898
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444