Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.05.2008 01:17 - пък тази вечер
Автор: danailpetrov Категория: Технологии   
Прочетен: 812 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2008 13:12


преваля после стана тъвно
и виждах излитащ джъмбо
туй е малко самолетче с тоалетнички и телевизори
излита сякаш  нагоре-сякаш  право нагоре като предишния

за разлика от някакъв селскостопански
после това хванах тролей претъпкан от младежи и посетих хаджи димитър и по точно стефан караджа където съм отрастнал
израстнал ща да кажа тъй

кат слязох оти единицата и хванах по бул белчев що- да видя пребит гълъб то не гълъб а гугутка по русията им викат гулки а по нашемо и гутки
обиколих си блока гдет благодарение на кмета вече не живее никой
на връщане къмто тролея- при съседния-28 англичанка вика- ти си призрак умствено разбира се ний с агличените говорим по английски умствено- едва повръдвайки безвучно усни

при к7рачка по наблизко вика- ти си отшелник тънинка такава във прилипнали и светли джинси тук агличаните са в повече и със верижка окол кръсчето обърна ми се профилно докат я отминавах дишайки тъжено тъй а значи съм отшелник чух недозвучно целунии мее мене жените ме харисват подсъзнателно защот на умствен план умрелий гут и е закуската едно такси застенчиво пристигна и тя се качи в него завиха и ме подминаха стремглаво докато онз и грачеше а ето го убииеецаа
защото таксиджиите...
но както и да е а...
вечерта предишната окол 12...
сам в подлеза при старий зоопарк гледаж безвкустна лавка за автоматично кофе облицована с дебел фурнир що е по принцип интериорна плоскост но

връх форнира с чел фломастер и това далеч не е всичко
5RAZ
ба си



Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1556076
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444