Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.07.2020 19:01 - ОТ ДОСТА ВРЕМЕ
Автор: danailpetrov Категория: Хоби   
Прочетен: 1452 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 15.07.2020 19:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 НЕ СЪМ ПУБЛИКУВАЛ ТУК,ЗАЩОТО СЕ ОТЧАЯХ ,ЧЕ НА ДРУГ БЛОГЕР,МЕДИК ОТ ПЛОВДИВ,СИН МУ ТРАГИЧНО КАТАСТРОФИРАЛ
Освен, че всяка публикация в блог.бг е факсимилна и се отразява тутакси в настоящето
Но преди час ми забраниха да ползвам фейсбук за 24 часа и като ДанаилДосев,и като Оркинус Окра,заех се да водя записки в електронния бележник към смартфона си,после си викам,а защо не в блога
Та ,ето.

ПРУМ.ПРОБА
ГРАДИНКАТА НА НАШТО НЕДОВОЛСТВО
Седя си на Кристал,пейка Любезна,съща,която щом седнех в младините тук и някоя ми кацне.на колене
Всъщност,пейките ,ги сменяха 3 пъти оттогава,както плочките.
Преди час ми забраниха от фейсбук да публикувам 24 часа.След като писах коментар,защо не си докараме тук негри,да  ги биеме.
Това било цинизъм,а тъкмо те биха и бият негри,като не снима никой.
А тука семкаджии бият бели хубавци,тъкмо с дънки.
18.20 ч.на 15и того.Вторник,ако не бъркам.Ще го пусна на запис щом изтече забраната.А Тръмп е Къстър.
Днес демонстрацията малка,само свирките,а кабинетът удължи ковидмерките.Транвеите, пълни с маскирани угаждачи.Ето.
А тук,Кристал,преди изобщо да се сложат пейки,1989,имаше непременно локва под вносните салкъни и Пашкулски и аз си предлагахме авторски картинки,на стативчета,правостоящи.Той ме обучаваше на поведение спрямо купувачите





Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. danailpetrov - Обаче
15.07.2020 19:11
Е сряда,простете.Не e вторник,грешката е моя.А тръмп е къстър ,доколкото вчера изпрати мустафа да се ръкува с нахалника,а днес и нарежда чрез евровизия ,да го свали.Това посмешище освен къстър ,е и палячото макдоналдс.Освен че искал корабче да плува,а не и шамандура.Та,сряда е.Пак аз.
цитирай
2. panazea - Здравей !
15.07.2020 19:26
След като фейсбук ми забрани два профила , защото офейците ме донесоха , аз установих , че там има цензура , приличат на инквизиция и не си заслужават усилието . Губя с тях толкова време . Бях в някаква група на македонисти и сърбомани и те ме докладваха , защото от 100 години не са се променили. От това им зависи хляба.
Аз се отказах да им отварям очите. Те сами ще го научат , по трудния начин.
Всекиму своето!
Продължавай да си пишеш тука ! Поздрав!
Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1556053
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444