Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
17.07.2007 09:37 - НО НАПИШИ ЗА
Автор: danailpetrov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.07.2007 15:59


преди два нена в девет сутринта
седях в кафе зад университета
и ето някаква умърляна
преви рамо на масата съседната

за НЕЯ непознатата пиши
която със уста горчиво меки
кафето си със аналгин отпи

това кафе за тебе не е
ти имаше парадонтоза
с парадентит за който казват
начетените зъболекари
че е той болка бесовска

не тя не е останала
 в сянката
дни

 тя чака
някай нещо
да и каже
пък  гаджето и  все пари си няма
а татко  сутрин рано все звъни да татко
уморена съм

не е 
студентка нито асистент-ка не
над дънките се вижда стан
отдавна невъртян
насам нито натам което значи

да татко уморена съм старост да чакам
докат студентка  семиотичка със  кленов лист не те замери 
лесбийки щерки курвенски треперещи
и тръпнещи

и синове  убийствени
с уши измити до небесно синкав гланц
командват армия полиция електорати
седи тя в сянката седи да татко
уморена съм

мих цяла нощ чиний и чаши налепени от
останките на устни как

и всичко туй
кафето 
е отворено
не съм професорската  щеркя нито не не
 не се боцкам посивяла от

дъхът на змей сред софия през юли о
недей  пиши за мен студентът ми
не си плаща квартирата

под крясъка на пацифист и скръцни панти
си носи очилата той от павти
бинокъл стъклен мъх по раменете

докакто юнг се шашкаше от сънища
аполинер предричан от кирик

написа пръчките и трепаносан водеше
не по зле от вергилий хранкмасоните
в еврейски жилища - квартири на 
художници 

изтрий

и тръгна си преди аз да успея
кафе със мляко мълко да отпия
след ней пантофки полиетиленни
в прах с въгленчета черни
на спирката наверно

все още чака мътният ветрец


Тагове:   Напиши,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1556035
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444