Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.08.2007 10:41 - РОДЕН НА 27 АВГУСТ
Автор: danailpetrov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:
0



и тази сутрин слънцето изгря
от храма вляво но не гледах в него
а в кучето което се въртя
не щеше пак в джипа д авлезе псето
какво ти псе- с произход от тибет...
но чело бърчи- грозен съм невольа
не като тоз огромен хъски там
при бронзов лъв...при залез...но пък мога...
но сутринта глеж снимат филм при статуят
на вазов седнал чакайки тролея...
да снимаш- да настъпиш- пеперуда
но кмутът как се сля с действителност
такава помня бях на 6 години
от майчин дом очаквах да ме вземат

и след като отказах три линейки
преместиха ме горе на тавана
при някакви момиченца в пижамки
на малки точки аленки и синки

ти луд ли си- изнес покрай глагола
сказуемо отпред или отзад
две рими с магданос о йо невольо
паветата със плочник ще сменят

и пак различни мисли ме обземат

В ИНФЕРНО КЛУ ПО ЖАПАНТКИ ВЛЕТЯЛ
ПЛАТИХ ЗА ЧАС ОТПРЕД ВЕЛОСИПЕДИ

за кво ми са линейки бре мадам

във общи линий чакайки тролей...а жега е пожарищата- спряха
си викам каж ингландия и сам
ще видиш кво е - муцун негд заврян...

и парят вече грапите павета
момичета със цепнати поли
и  голи- рамене а по тях бенки

да бях контрол ги бих там проверил...







Тагове:   август,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1560851
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444