Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.11.2007 12:20 - РИСУВАМ
Автор: danailpetrov Категория: Изкуство   
Прочетен: 539 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2007 18:28


СТЕНОПИСИ ВСЯКАКВИ
ИКОНИ РОСПИСИ ПОРТРЕТИ
ЕРУДИРАН АВТОР ЧЛЕН НА СБХ
МАКАР И СРЕДНИСТ ПРИЕТ С ЖУРИ ОТ ДВАМА ЧЛЕНОВЕ НА СБХ ТО ПО ЗАСЛУГИ 1996
И ДА НЕ СИ Е ПЛАЩАЛ ЧЛЕНСКИ ВНОС

НОСИ СИ СИНЯТА КНИЖЧИЦА ВЪВ ДЖОБА НОМЕРЪТ И Е...ПОКАЗВА СЕ ПРИ ЛИЧНА СРЕЩА
ПОРЪЧКИ НА mailto://danaill@abv.bg

ОСВЕН ТОВА БЪРКАМ БЕТОН ПРЕНАСЯМ ТУХЛИ КАЛАМ МОТОКАР ВКАРВАМ ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ПРИЕТА СТОКА ВЪВ КОМПЮТЪР
С ОПИТ КАТ НАЧАЛНИК СКЛАД ОТК СТОКОВЕД 

ПОЧИСТВАМ КАЧЕСТВЕНО МАЗЕТА ТАВАНИ НА ПРИЕМЛИВИ ЦЕНИ

ПИША РЕКЛАМИ ФИРМЕНИ ТАБЕЛИ СЪЩО И ОТ САМОЗАЛЕПВАЩО СЕ ФОЛИО
ПРИ СРЕЩА С МЕНЕ ПОУМНЯВАШ
ДОСЕВ
ДАНАИЛ ПЕТРОВ
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ СИ КАТО МЕ ПОТЪРСИТЕ В ГОРЕОПИСАНИТЕ ПАРАМЕТРИ
ЦЕПЯ ДЪРВА РИНА ТОР КОПАЯ ГРАДИНКИ И ГРАДИНИ- ЕСЕН И ПРОЛЕТ СЕКА ДЪРВЕТА
РИСУВАМ АВТОРСКИ ПОЗДРАВИТЕЛНИ КАРТИЧКИ ПО ЛИЧНО ПРЕДПОЧИТАНЕ СЪС ВСЯКАКЪВ МАТЕРИАЛ БИЛО ФЛУМАСТРИ ГВАШ И ТЕМПЕРА ИЛИ ПЪК С АКВАРЕЛ
КАРИКАТУРИ
ПРЕНАСЯМ ВЪГЛИЩА КОПАЯ КАНАВКИ РОВОВЕ ЗА СЕЛСКИ-ВИЛНИ ТОАЛЕТНИ С ДЪЛБОЧИНА ЗАДАДЕНА МИ ОТ КЛИЕНТА ОТХОДНИ ЯМИ

ПИША ПОЗДРАВИТЕЛНИ ЧЕСТИТКИ В РИМИ
НА АБВ БЪЛГАРИЯ МИ ЗАПОВЯДАЙТЕ АЗ
ДАНАИЛ
ОЧАКВАМ ВАШИТЕ ОБАЖДАНИЯ

САЙТ  http://danail.livejournal.com 
в близкото минало назован майсторът на рилската попитайте татарчев лалев или биолчев още мисис бътлър или хаш паписът- по предишен тук френски посланик или професор александър желев или доцент по философия кр делчев или манафът от швейцария дерок- опера и модерен балет все пак клиент нали така или ректорката на аубг там от щат...еди кой си или...но както и да е не бива да се хваля сам а да се заема с всякоя предложена ми работа здравейте

учебната година свърши




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1561328
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444