Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.05.2010 14:46 - ДЖУДЖЕТО НА КРАЛИЦАТА
Автор: danailpetrov Категория: Поезия   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2010 13:59


комедия

аз смятам тук да го напиша- в този блог тъй готин- и в акростих и в амфибрах-
змеева дупка е така хубава тъй както дяволската от където съ тръгнали по древност слуховете за стикс и ахерон- ей я в родопи - но пролог ти аз смятам да те движа
в тази пиеса ти ще се влюбваш ще губиш влияние ще те преследват мускетари или пък снимани от уикенд тузари по тениски и по бермуди гуди с вратове остригани и и отново готини не готин фърст е думата ти пролог ми кажи но ето го- джуджето на кралицата очаквам вмятания с коментари да ето -

ДЖУДЖЕТО - НА - КРАЛИЦАТА- излиза от страни на сцената крачи с луличка в ръчица чува се шум на коли
ДЖУДЖЕТО- стига!!! аз съм англия- където съм - е тя и не пестя режийните
Стар ТАКСИДЖИЯ -дава газ миааууу много е силен звука и светофарът се разтече на две сълзи от злато и небе
ДЖУДЖЕТО- погребали са иорик дъщерята на буфосинхроник посланша в женева подстригаха го преди да обезглавят тоз шут но шут ли бе навярно пас не мога
мислите да спра за съжаление към публиката имам си тридневна програма след полунощ камионетка само не ми дърпай банските не сме на
монте карло очаквайте
ДЖУДЖЕТО НА- КРАЛИЦАТА по кинотеатрите един монах написа за алиса но чист ли бе- ядеше шоколад от рано сутрин очаквайте и драмата джуджето на кралицата я как ли не
ЦИГАНИН КАРУЦАР- веднъж прекарвах старо каче от кисело зеле през асансьора...
ДЖУДЖЕТО- имаш ли режийни - НЕ
тогава трай приятел тук се пише глей световната история убиха майка ми пред мен - бях тригодишен...

АНТИДЖУДЖЕ 1
пролог

преди години четири срещнах мъж с сребърни коронки
мъж побеляващ с вълчи поглед каза ми
аз съм народен представител и председател на подкомисията по транспорта
макар енергетик
майка ми работеше приемчица в химическо
баща ми - кофражист
и още каза този мъж ето ти 10 лева да се нахраниш
не мога да те пусна да ми обитаваш вилата защото един като теб вече умря от пиене там преди година

аз отговорих и на мойта вила умря цонко - от инат за да ме натопи че азсъм отговорен- се отвил премръзнал и...не вилата не беше моя собственост а собственост на катя и васил алтънкови-

а моят дядо- и баща на майка ми веднъж прегрял 1930 във трамвая когат подставено лице и дребен луд представящо се за контрола опряло с палка брошка на жена му- госпожице това лудият ви брат ли е- но туй преди 10 джуджета

всичко това е нетърпимо не пий това кафе а истинските контрольори бяха ветерани- от войните с иле без патерици и медали

след туй полицията арестува  дядо влязъл в битка с ватмана
туй както казах беше преди 10 -11 джуджета 1930
на колко беше хитлер в този миг
и моят луд- от ниш- с значка и белезници в джоба
но не предишното джудже е отговорно не по предишното то май че се обес-и пич и сър бе наблюдавало смъртта на майка си кога то беше 2 годишно
но има и джуджета
със игли за плетене с изпъкнали очи от тях бароните повръщат връх люцерна - знай

льжи по-малко http://f1.live4fun.ru/small_pictures/img_5078934_73_0.jpg

онеа там ще се оправят- и с климата- нали така но можем да пробием витоша за да повей ветрец от иуг --
голе;о сту- приатель и до 108 аде да продаваме и абразивни каш на гьрците



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1561538
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444