Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.08.2008 19:37 - за бога
Автор: danailpetrov Категория: Технологии   
Прочетен: 658 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2008 08:19


имам 1 час въф кайовас клъб
а в подлеза на жк стрелбище имат и слушалки
хм тука както гледам също имат но не са скачени с микрофони сиреч микрофони вобще  няма
ще седя до осем и полвина

въф клуба  полутъвно  бих посетил тюлетъла за да се вгледам  плевеняшки в снивката от днешний- 31 авг - телеграф
без дейли ами ако имат камери- ега си а
не казвам ква и снивката но...но...
все пак туй щях да си го публиковна фов бонтурите но ма исключиха- има защо  ама виж на търсачката- данаил петров моля станете членове на сайта ако поискате да го четете в скрита страница
защото аз тези неща не мога да си ги чета- отнеха ми акаунта

но както и да е бившата ми жена е психоложка и продължава да е таз но ваф чуждина- сиреч е в арморник заедно с децата ни
оттам изовщо не ми пишат ах освен това роди едно чу десктнато ми моченце от третият си мъх което е на 3 годинки ж изпадна нещо както и да е...

един път след вечеря както винаги...
о таз тъга о таз протяжната тага тя ми разказваше...
бе още ф скефар ракаджа преди развода

некакъв си мериканец от мериленд ли или от щата мейн работел кат икономически директор в аубг

pp ps пп
на пра-кекроповски Ь не ами ь А-ФИНЙ озночава недотрогнато и недокостнато ами на а-мерич ки 
а по протосиловенски надали не значи пенджур цайс ам стекло отватре- гилязмо
ами отвънк фенетр не ами окнау не не не
правилните думи тряваше да бъдат




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1561349
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444